Close

Poslední příspěvky

Webinář Freelo & Vyfakturuj.cz

Na světě je záznam webináře o unikátním spojení nástroje pro řízení úkolů Freelo a online fakturačního systému Vyfakturuj.cz. Zjistěte, jak ušetřit energii a získat čas pro ak…
Více zde

Videonávody

Webinář Freelo & Vyfakturuj.cz

Na světě je záznam webináře o unikátním spojení nástroje pro řízení úkolů Freelo a online fakturačního systému Vyfakturuj.cz. Zjistěte, jak ušetřit energii a získat čas pro ak…

Více zde

Šablony e-mailů – uhrazení

E-mail s informací o uhrazení dokladu můžete používat k:

  1. poděkování zákazníkovi za přijatou platbu.
  2. zasílání daňových dokladů k zálohovým platbám (na základě objednávky, výzvy k platbě, proformy nebo zálohové faktury). Pokud máte nastavené párování s bankou (u tarifů Fajn, Ideal a Profi), bude celý proces probíhat automaticky a Vy se nebudete muset o nic starat.
  3. informaci pro Vás o uhrazených dokladech (a zároveň přijatých platbách). K tomu je také potřeba mít nastavené párování s bankou a tarif Fajn, Ideal nebo Profi.

Aby vše správně fungovalo, nezapomeňte u všech svých kontaktů v adresáři vyplnit e-mailovou adresu.

V Nastavení přejděte na Faktury → Nastavení e-mailů.


Automatické odesílání e-mailu

Vyberte, zda chcete, aby systém e-mail odeslal, jakmile bude faktura v systému označena jako uhrazená (automaticky nebo manuálně). Zpráva může být posílána přímo odběrateli nebo pouze Vám. Vlastní e-mail lze také dát do políčka Kopie nebo Skrytá kopie.

Jestliže preferujete manuální odesílání e-mailu, zaškrtněte variantu Neposílat.

Text e-mailu a proměnné

Text e-mailu, jeho titulek a adresáty můžete libovolně upravit. Jako přílohu e-mailu je možné připojit příslušný doklad v PDF. Doklad se také zobrazí po kliknutí na odkaz, který je součástí zprávy.

Proměnné v závorkách slouží k tomu, aby systém mohl automaticky vložit údaje týkající se konkrétní faktury. Vysvětlivky k proměnným najdete v dolní části stránky. Formulář uložte.

Pokud se chcete vrátit k původnímu znění e-mailu, klikněte na tlačítko Obnovit výchozí nastavení.


Manuální odesílání e-mailu

Informaci o přijetí platby můžete Vašim zákazníkům také odeslat manuálně (detail dokladu → tlačítko Poslat → Poslat info o uhrazení). E-mail lze před odesláním ještě upravit.