Close

Poslední příspěvky

Webinář Freelo & Vyfakturuj.cz

Na světě je záznam webináře o unikátním spojení nástroje pro řízení úkolů Freelo a online fakturačního systému Vyfakturuj.cz. Zjistěte, jak ušetřit energii a získat čas pro ak…
Více zde

Videonávody

Webinář Freelo & Vyfakturuj.cz

Na světě je záznam webináře o unikátním spojení nástroje pro řízení úkolů Freelo a online fakturačního systému Vyfakturuj.cz. Zjistěte, jak ušetřit energii a získat čas pro ak…

Více zde

Jak nastavit propojení s bankou

Tarify Fajn, Ideal a Profi podporují propojení téměř s jakoukoliv bankou. Jedinou podmínkou je, aby banka uměla posílat nofikační e-mail, který obsahuje částku a variabilní symbol. Pak stačí, když si do Vašeho internetového bankovnictví zadáte e-mailovou adresu, na kterou má banka posílat informace o platbách, a systém bude platby párovat automaticky.

Máme vyzkoušeno a ověřeno propojení s těmito bankami:

Propojení s bankami na Slovensku funguje u ČSOB, UniCredit a VÚB banky.

Pro úspěšné párování je nutné, aby banka uměla posílat notifikační e-mail, který obsahuje VS a částku. Vzhledem k formátu zasílaných e-mailů proto párování v současné době bohužel neumožňuje Česká Spořitelna, Equa Bank, Era a mBank.

Pokud Vaše banka není na výše uvedeném seznamu a nedaří se Vám propojení nastavit, prosím napište nám. Pokusíme se napojení zařídit.

Kde najdu ve Vyfakturuj e-mailovou adresu pro párování?

Po přihlášení do svého účtu přejděte v Nastavení na záložku PropojeníBanka.

E-mailovou adresu, která se Vám zobrazí, zadejte do svého internetového bankovnictví jako adresu, na kterou chcete posílat oznámení o platbách (upozornění na pohyby na účtu).

Jak nastavím odesílání zpráv ve svém bankovnictví?

U každé banky je postup trochu jiný, níže proto najdete příklad nastavení pro Fio Banku, Komeční banku, Raffeisenbank a Air Bank. Příklady pro další banky připravujeme.

Fio banka


Komerční banka


Raiffeisenbank


Air Bank

Moneta Money Bank


ČSOB


Párování přes API

V tarifech Ideal a Profi si u FIO banky můžete nastavit i párování přes API. Slouží jako doplněk k e-mailovému párování. Dotazy na pohyby na účtu probíhají každou hodinu v průběhu celého dne.

Nastavení je následující:

1) Vygenerujte si ve Fio bance API klíč:
V účtu klikněte na Informace o účtu → Nastavení API.


Zvolte Přidat nový token a poté zkopírujte API klíč (token), který se objeví na obrazovce. Token poté pojmenujte a uložte.

2) Název tokenu a API klíč vložte do svého účtu v Nastavení → Propojení → Banka.

14 Comments on “Jak nastavit propojení s bankou

Soňa Švecová
24.11.2017 at 17:01

Dobrý den 🙂

chtěla jsem se zeptat, jak je to s párováním plateb u České spořitelny. Píšete, že teď to není možné a můj dotaz zní, zda je nějaká reálná šance, že to možné bude a případně kdy 🙂

Díky za odpověď

Soňa Švecová

admin
24.11.2017 at 19:43

Dobrý den,

bohužel Českou spořitelnu není technicky možné napojit. Její servis24 neposílá e-maily o změně stavu účtu s částkou a variabilním symbolem. Tyto maily jsou přitom důležité pro správné párování. Je mi líto, ale dokud toto nebude „spořka“ podporovat, není to technicky možné.

Kateřina
27.11.2017 at 11:26

Dobry den,mam mbank nebude mozne v brzke dobe parovani plateb s touto bankou moc dekuji za odpoved Janová

Markéta Hladká
27.11.2017 at 12:03

Dobrý den,
mBank bychom napojili velmi rádi, má o ní zájem více lidí. E-maily o příchozích platbách z mBank ale neobsahují variabilní symbol, podle kterého by bylo možné platby párovat. Dokud se toto nezmění, napojení bohužel realizovat nedokážeme, je nám líto.

Honza Bija
3.6.2018 at 16:57

Dobrý den, prosím o info jak propojit s učtem u čsob dekuji

Markéta Hladká
4.6.2018 at 18:08

Dobrý den, přidali jsme nové obrázky a návod na propojení s účtem v nyní ČSOB najdete zde: http://napoveda.vyfakturuj.cz/parovani-s-bankou/#csob. Budete-li se potřebovat na cokoliv zeptat, napište nám prosím na info@vyfakturuj.cz.

Vít Swaczyna
18.8.2018 at 11:48

Krásný den když kliknu na návod na rajfku odešle mě to na Komečku

Markéta Hladká
27.8.2018 at 17:54

Dobrý den, omlouvám se za opožděnou odpověď. Na naší straně funguje zobrazování jednotlivých kapitol návodu správně. Mohla bych Vás poprosit o snímek obrazovky nebo informaci, v jakém prohlížeči návod zobrazujete? Podíváme se, kde by mohla být chyba. Děkuji.

Jaroslav Kloubec
19.10.2018 at 7:49

Dobrý den, měl bych dotaz ohledně párování s bankou. Pokud nastavím email pro párování, zůstane v bance stávající oznámení o pohybech na účtě na můj email? Mám RB.
Děkuji

Markéta Hladká
19.10.2018 at 9:57

Dobrý den, ano, v internetovém bankovnictví RB by mělo být možné nastavit více oznámení o pohybech na účtu. Jedno tedy můžete mít na vlastní e-mail a druhé na párovací adresu z Vyfakturuj.

Kateřina Loukotová
24.2.2019 at 21:18

Dobrý den,

zkusím – je už možné propojení s Českou spořitelnou a s jejím Georgem? Děkuji, Kateřina Loukotová

Markéta Hladká
1.3.2019 at 10:15

Dobrý den, zatím nemáme informace o tom, že by Česká spořitelna uměla posílat notifikace s částkou a VS. Ale pokud by se Vám podařilo notifikaci s těmito údaji pomocí George nastavit, prosím pošlete nám vzor, propojení velmi rádi doděláme. S pozdravem, Markéta Hladká

Kateřina Loukotová
8.3.2019 at 11:44

Dobrý den, zjistila jsem, že Česká spořitelna API stále nepodporuje. George neumí vytvořit podnikatelský účet, takže tyto účty se vedou ještě ve staré verzi servis24.cz.

Katka Loukotová

Markéta Hladká
8.3.2019 at 12:44

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Škoda. Snad se časem dočkáme i u České spořitelny. Markéta Hladká

Komentáře jsou vypnuté.