Close

Poslední příspěvky

Chcete získávat nejnovější informace?

Výhody online fakturace

Obsah Bezpečnost na prvním místě Přístup odkudkoliv a kdykoliv Úspora času a peněz automatizací Jednoduchost a přívětivost Výstupy pro účetnictví (Pohoda, MoneyS3…) Vzhled, šab…
Více zde

Videonávody

Výhody online fakturace

Obsah Bezpečnost na prvním místě Přístup odkudkoliv a kdykoliv Úspora času a peněz automatizací Jednoduchost a přívětivost Výstupy pro účetnictví (Pohoda, MoneyS3…) Vzhled, šab…

Více zde

Jak nastavit propojení s bankou

Tarify Fajn, Ideal a Profi podporují propojení téměř s jakoukoliv bankou. Jedinou podmínkou je, aby banka uměla posílat nofikační e-mail, který obsahuje částku a variabilní symbol. Pak stačí, když si do Vašeho internetového bankovnictví zadáte e-mailovou adresu, na kterou má banka posílat informace o platbách, a systém bude platby párovat automaticky.

Máme vyzkoušeno a ověřeno propojení s těmito bankami:

Propojení s bankami na Slovensku funguje u ČSOB, UniCredit a VÚB banky.

Pro úspěšné párování je nutné, aby banka uměla posílat notifikační e-mail, který obsahuje VS a částku. Vzhledem k formátu zasílaných e-mailů proto párování v současné době bohužel neumožňuje Česká Spořitelna, Equa Bank, Era a mBank.

Pokud Vaše banka není na výše uvedeném seznamu a nedaří se Vám propojení nastavit, prosím napište nám. Pokusíme se napojení zařídit.

Kde najdu ve Vyfakturuj e-mailovou adresu pro párování?

Po přihlášení do svého účtu přejděte v Nastavení na záložku PropojeníBanka.

E-mailovou adresu, která se Vám zobrazí, zadejte do svého internetového bankovnictví jako adresu, na kterou chcete posílat oznámení o platbách (upozornění na pohyby na účtu).

Jak nastavím odesílání zpráv ve svém bankovnictví?

U každé banky je postup trochu jiný, níže proto najdete příklad nastavení pro Fio Banku, Komeční banku, Raffeisenbank a Air Bank. Příklady pro další banky připravujeme.

Fio banka


Komerční banka


Raiffeisenbank


Air Bank

Moneta Money Bank


ČSOB

10 Comments on “Jak nastavit propojení s bankou

Soňa Švecová
24.11.2017 at 17:01

Dobrý den 🙂

chtěla jsem se zeptat, jak je to s párováním plateb u České spořitelny. Píšete, že teď to není možné a můj dotaz zní, zda je nějaká reálná šance, že to možné bude a případně kdy 🙂

Díky za odpověď

Soňa Švecová

Odpovědět
admin
24.11.2017 at 19:43

Dobrý den,

bohužel Českou spořitelnu není technicky možné napojit. Její servis24 neposílá e-maily o změně stavu účtu s částkou a variabilním symbolem. Tyto maily jsou přitom důležité pro správné párování. Je mi líto, ale dokud toto nebude „spořka“ podporovat, není to technicky možné.

Odpovědět
Kateřina
27.11.2017 at 11:26

Dobry den,mam mbank nebude mozne v brzke dobe parovani plateb s touto bankou moc dekuji za odpoved Janová

Odpovědět
Markéta Hladká
27.11.2017 at 12:03

Dobrý den,
mBank bychom napojili velmi rádi, má o ní zájem více lidí. E-maily o příchozích platbách z mBank ale neobsahují variabilní symbol, podle kterého by bylo možné platby párovat. Dokud se toto nezmění, napojení bohužel realizovat nedokážeme, je nám líto.

Odpovědět
Honza Bija
3.6.2018 at 16:57

Dobrý den, prosím o info jak propojit s učtem u čsob dekuji

Odpovědět
Markéta Hladká
4.6.2018 at 18:08

Dobrý den, přidali jsme nové obrázky a návod na propojení s účtem v nyní ČSOB najdete zde: http://napoveda.vyfakturuj.cz/parovani-s-bankou/#csob. Budete-li se potřebovat na cokoliv zeptat, napište nám prosím na info@vyfakturuj.cz.

Odpovědět
Vít Swaczyna
18.8.2018 at 11:48

Krásný den když kliknu na návod na rajfku odešle mě to na Komečku

Odpovědět
Markéta Hladká
27.8.2018 at 17:54

Dobrý den, omlouvám se za opožděnou odpověď. Na naší straně funguje zobrazování jednotlivých kapitol návodu správně. Mohla bych Vás poprosit o snímek obrazovky nebo informaci, v jakém prohlížeči návod zobrazujete? Podíváme se, kde by mohla být chyba. Děkuji.

Odpovědět
Jaroslav Kloubec
19.10.2018 at 7:49

Dobrý den, měl bych dotaz ohledně párování s bankou. Pokud nastavím email pro párování, zůstane v bance stávající oznámení o pohybech na účtě na můj email? Mám RB.
Děkuji

Odpovědět
Markéta Hladká
19.10.2018 at 9:57

Dobrý den, ano, v internetovém bankovnictví RB by mělo být možné nastavit více oznámení o pohybech na účtu. Jedno tedy můžete mít na vlastní e-mail a druhé na párovací adresu z Vyfakturuj.

Odpovědět

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *